FIAT HASZONGÉPJÁRMŰ

CITROEN HASZONGÉPJÁRMŰVEK

A CITROEN haszongépjárművek közkedvelt választás a szállítással, fuvarozással foglalkozó cégek körében. Az említett cégeknek biztos megoldást jelent, ha flottájukban szereplő haszongépjárművek rakterét Van-Pack raktérvédelemmel látják el.

Az új Berlingo mindkét méretéhez és a Jumper minden méretéhez rendelkezünk méretpontos padlóburkolattal, valamint nyír rétegelt lemezből és sejtszerkezetes műanyag cartonplastból oldalburkolattal, továbbá egyedi rögzítő megoldásokkatl. A Citroen Jumpy-hoz pedig PREMIUM burkolatot fejlesztettünk.

 

Padlóburkolat és raktérburkolat
az alábbi CITROEN haszongépjárművekhez


  CITROEN BERLINGO

  CITROEN JUMPY

  CITROEN JUMPER

Referencia képek lejjebb

 

CITROEN haszongépjármű

Citroen haszongépjárművekbe szerelt raktérburkolat

Citroen Jumper L1H1 raktér burkolás és rakományrögzítő megoldások A legnagyobb után a legkisebb Jumper teljes burkolásával bíztak meg minket. Már a jól ismert rétegelt lemezekkel (9mm csúszásmentes és 4mm nyír) a rakomány biztonságos rögzítésére is professzionális megoldást alkalmaztunk, alumínium sínekbe rögzítő fülek és rakományrögzítő rúdak kerültek. Így biztonságosan rögzíthető a rakomány Citroen Jumper teljes raktérburkolat, rakományrögzítő rúdakkal A "Legnagyobb" Jumper teljes burkolása mellett, ahol a szokásos rétegelt lemezből és könnyítette műanyagból készült burkolati elemeket haszáltuk, a rakomány biztonságos rögzítésére is professzionális megoldást alkalmaztunk, a kétmagasságba rögzített alumínium sínekbe rögzítő fülek és rakományrögzítő rúdak kerültek. A rakomány, az autó és a vezető is biztonságban! Citroen Jumper teljes raktérburkolat Viszonteladó partnerünk kérésére készült a Citroen Jumper L4 rakterének burkolása. A raktérburkolat a padlóburkolatból, oldalfalak burkolatából, kerékdob burkolatból és a homlokfal burkolásából (övmagasságig) állt. Mindezt egy nap alatt! Citroen Jumper Padlóburkolat 9mm csúszásmentes lemezből, süllyesztett rögzítéssel. Oldalfalburkolat 4mm natúr lemezből övmagasság felett. A rosszul rögzített rakománytól pedig 9mm-es rétegelt lemez védi a vezető fülke falát. A teljes munka mindösszesen 4 órát (!) vett igénybe!